.

Friday, November 29, 2013

Frihed eller tryghed!

Teksten er skrevet af Anthony Fry og hedder Et virkeligt liv. lair er fra hideaway nødvendige tryghed fra 1987, lair er blevet oversat til dansk i 1989. Teksten handler om hideout facade, vi alle sammen bygger op, om at benægte når vi er bange. Den måde vi benægter vores jeg. Jeg ved, fra mig selv, familie og venner, at man næsten er nød til benægte nogle ting. Lige efter fortryder man hvad man har sagt, men det er umuligt at sige de ord der skal til. Han starter teksten med, at vi alle elsker enhver udfordring og forandring, vi kan få. Den glæde ved, at der sker noget nyt. Jeg har en ny udfordring næsten hver jag, men det er ikke en man er glad for, det er den udfordring, der hedder TID. Man når dårligt nok at blive færdig med den ene ting, før man skal i gang med den næste. Hvis man overhovedet når at blive færdig. Bl.a. når jeg skal direkte fra skole til træning, en dag som den, er virkelig hård, både psykisk og fysisk, for når jeg kommer hjem ved en 20 .00 - 20.30 når jeg lige og spise, hvorefter min krop ikke kan mere. Dér bliver jeg nedtrykt af, ikke at nå alle lektier og ikke være 100 % forberedt.
Ordercustompaper.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Vi vil alle være helte og ses som nogle store stærke nogle, og hvis vi ikke var til stede ville verden ikke kunne fungere. Uanset hvor meget vi vil være helte, vil det for altid være umuligt, at et menneske kan gøre sådan en forskel. Ligesom i sportsgrene der er holdspil, der kan man devil ikke bruge den undskyldning for et nederlag, at holdet manglede deres bedste spiller, for én spiller kan ikke gøre så stor en forskel uanset hvor god han. Han/hun er.. . If ! you want to get a all-embracing essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment